خرید فالوور اینستاگرام : خوب یا بد؟ بخریم یا نخریم؟
نوشته شده توسط : mina

خرید فالوور اینستاگرام : خوب یا بد؟ بخریم یا نخریم؟

یکی از راه های سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور ایرانی است. فالوور هایی که معلوم نیست یک شبه از کجا می آیند؟ بسیاری از سایت ها شعارشان خرید فالوور واقعی اینستاگرام است و این ادعا را دارند که فالوور های واقعی و فعال برای پیج شما می گیرند.

اما واقعا حقیقت دارد؟ البته فالوور ها واقعی هستند ولی هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام نمی دهند! در ادامه بیشتر در مورد این نوع فالوور ها توضیح می دهم.

چند روش وجود دارد که سایت های فروشنده فالوور، تعداد فالوور های مورد نظر شما را از طریق آن ها تهیه می کنند.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

در این روش فالوور های شما توسط ربات اینستاگرامی افزایش می یابند. یکی از بهترین مزیت های ربات افزایش فالوور اینستاگرام این است که فالوور های واقعی و تقریبا هدفمند تری را برای پیج شما جمع آوری می کنند.

فروشندگانی که از طریق ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوورهای درخواستی پیج شما را تامین می کنند تا حدودی مورد اطمینان تر هستند. ولی در این روش بعضی از سایت ها نیز وجود دارند که از روش های تقلبی برای افزایش واقعی فالوور اینستاگرام استفاده می کنند. ممکن است تعدادی فالوور فیک هم برای درخواست شما بزنند.

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام معمولا تحت وب هستند و بدون نیاز به اینترنت می توانند به صورت خودکار کار کنند. یکی از معایب افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام این است که باید پسورد اکانت خود را هم به فروشنده فالوور مورد نظر بدهید.

به خاطر اینکه اکانت شما باید روی ربات فعال شود تا شروع به فالو کردن و لایک و کامنت گذاشتن در پیج های هدف کند تا از این طریق پیج شما دیده و فالو شود.

این روش هم روش خوبی نیست چون گزارشی ارائه نمی شود و ممکن است تعداد زیادی فالوور فیک برای پیج شما زده شود.

افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها

یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از افراد معروف اینستاگرامی یا اینفلوئنسر ها است. حتما نمونه زیادی از تبلیغاتی که از طریق افراد تاثیر گذار در اینستاگرام شده است را دیده اید.

البته این روش بیشتر برای افزایش فالوور پیج های تجاری و برند ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا سایت هایی وجود دارند که با همکاری از طریق افراد تاثیر گذار فالوور اینستاگرام می فروشند. در واقع این هم روشی برای افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی است که جزء خدمات ارائه شده توسط سایت های خرید فالوور می باشد.

این روش اثر بخشی بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد. در واقع این روش بهترین روش برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام محسوب می شود. اما همانطور که گفتم هر کسی نمی تواند از این روش استفاده کند. هم قیمت بالایی دارد و هم اینفلوئنسر ها بیشتر تمایل دارند برای برند های معروف و خاص تبلیغ کنند.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: